واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان محلات
4444- 125

رییس ایستگاه آتش نشانی شهر محلات از وقوع سه آتش سوزی و یک مورد گاز گرفتگی در این شهرستان ظرف دو روز خبر داد.

 

محمود فلفلی گفت: ساعت 15:05 هجدهم بهمن ماه وقوع یک مورد آتش سوزی از طریقه سامانه 125 به اطلاع ماموران این ایستگاه رسید.

وی در ادامه افزود: با حضور ماموران در محل آتش سوزی در محلات پایین مشخص شد که یک انباری واقع در یک منزل مسکونی دچار حریق شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: در این انباری مقداری پلاستیک گلخانه انبار شده بود که بر اثر آتش سوزی و فرو ریختن سقف چوبی این محل از بین رفته بودند.

فلفلی دلیل وقوع این حادثه را اتصال در سیم های برق این مکان عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود اعلام کرد: همزمان با این حادثه و در ساعت 15:25 هجدهم بهمن ماه وقوع آتش سوزی یک دستگاه مینی بوس در میدان پرستار شهرک امام خمینی به اطلاع ماموران این ایستگاه رسید که بلافاصله ماموران آتش نشان به منظور اطفای حریق راهی محل حادثه شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: در این حادثه راننده که مشغول گرم کردن باک خودرو به وسیله پیک نیک بوده است ناگهان متوجه آتش سوزی مینی بوس می شود.

فلفلی ادامه داد: خوشبختانه با حضور به موقع ماموران در محل حادثه خسارت چندانی متوجه مینی بوس نشد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود از گاز گرفتگی سه زن در محلات خبر داد و تصریح کرد: پس از تماس های مردمی با ماموران و اعلام یک مورد گاز گرفتگی ماموران آتش نشانی بلافاصله به محل اعزام شدند.

رییس ایستگاه آتش نشانی محلات گفت: در این حادثه سه زن 55 ، 35 و ده ساله دچار گاز گرفتگی شده بودند که با حضور نیروهای اورژانس سریعا به بیمارستان منتقل شدند و از مرگ نجات یافتند.

فلفلی گرفتگی دودکش را علت بروز این سانحه عنوان کرد.

وی در پایان اظهار داشت: ساعت 1:24 بامداد نوزدهم بهمن نیز وقوع یک مورد آتش سوزی در خیابان 15 خرداد به اطلاع ماموران آتش نشان رسید که متاسفانه پس از حضور ماموران در محل حادثه یک زن ساکن در منزل به دلیل سوختگی جان خود را از دست داده بود.

رییس ایستگاه آتش نشانی محلات تصریح کرد: علت این حادثه در دست بررسی می باشد. 

به گزارش خبر گذاری پایگاه خبری 125، در بزرگداشت روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پرسنل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری محلات  و تعدادی از آتش نشانان داوطلب بصورت 2ایستگاه ثابت و 3 تیم بصورت   پشتیبان با خودروهاي سبک و سنگين 125 در مسير راهپيمايي حضور یافتند .

 

یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, :: 23:0 :: نويسنده : آتش نشانی محلات

 

در صورت مشاهده و یا مواجهه با هر گونه حادثه و آتش سوزی ضمن حفظ خونسردی سریعا از طریق تلفن ۱۲۵ با آتش نشانی تماس حاصل نمائید

 

 

1- هر نوع آتش سوزی


۲- محبوس شدن افراد در زیر آوار ساختمان ، خودروی تصادفی ، آسانسور و …


۳- سقوط اجسام و درخت از ارتفاع و احتمال خطر برای شهروندان


۴- سقوط در چاه ، کانال آب ، رودخانه ، سد ، استخر و …


۵- حیوانات وحشی و موذی


۶- حوادث چرخ گوشت، حلقه های فلزی ، تسمه نقاله ، دستگاههای برش و کارخانه ای

 

۷- و کلیه مواردیکه در آن جان و مال شهروندان در معرض خطر میباشد.


هنگام تماس با ۱۲۵ آدرس را به صورت کامل و به ترتیب خ اصلی - خ فرعی- کوچه و پلاک شهرداری به ستاد فرماندهی اعلام و مطمئن باشید ظرف چند ثانیه نزدیکترین نیروی آتش نشانی به محل حادثه اعزام خواهد شد ، در بزرگراهها جهت حرکت و علامت مشخصه محل حادثه را فراموش نکنید .


شماره تلفن ۱۲۵ را به کودکان ، بستگان و آشنایان خود بیاموزید و این شماره را حتما بر روی دستگاه تلفن خود نوشته تا در شرایط اضطراری عزیزان شما بویژه کودکان دسترسی به شماره آتش نشانی داشته باشند

 

جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, :: 23:44 :: نويسنده : آتش نشانی محلات

به گزارش  پایگاه خبری 125، رخداد این حادثه ساعت 9:43به سامانه 125 اطلاع داده شد که آتش نشانان محلات،  ایستگاه 2رابه محل حادثه در خیابان آ یت الله مقد سی ربرو ی  حوزه علمیه اعزام  کرد.
 امیر عباس حبیبی  (فرمانده آتش نشانان)در این باره گفت: در هنگام رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه، یک ساختمان 5طبقه بود  که در طبقات یک مرد 42ساله درون کابین آسانسور محبوس شده بود

وی ادامه داد:با کلید مخصوص اسانسور را در طبقه اول تراز کرده و با باز نمودن درب آن، این شهروند میانسال را نجات داده و به نگرانی وی پایان دادیم  

  با ایمن سازی آسانسور و ارائه تذکرات ایمنی مبنی بر حضور سرویسکارآسانسور جهت برطرف کردن نقص موجود به عملیات خودپایان دادیم.

 

  روشن کردن آتش زیر  مخزن سوخت علل این آتش سوزی بوده است


آتش‌سوزی در مرغداری مرغ‌ها را خفه کرد

  به گزارش  پایگاه خبری 125، رخداد این حادثه ساعت 5:25به سامانه 125 اطلاع داده شد که آتش نشانان محلات،  ایستگاه مرکزی سریع به محل حادثه اعزام شودند

مهدی یوسفی فرمانده آتش نشانان گفت :
این حادثه به دلیل نشت  گازوئیل و بی‌احتیاطی آتش روشن کردن زیر تنکر برخی از عماده سوختی وامل این واحد مرغداری رخ داد که منجر به  آتش سوزی  شد.

مهدی یوسفی در ادامه گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی و مالی در پی نداشت  .

 

 

پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, :: 22:12 :: نويسنده : آتش نشانی محلات
انگشتری که موجب تورم و درد شدید در انگشت دست  دختر  6ساله شده بود توسط آتش نشانان رهاسازی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125،  آقای حیدری دختر 6ساله اش را ساعت 23:20دقیقه  شب  به ایستگاه مر کزی آتش نشانی مراجعه و برای خارج كردن انگشتری از انگشت دستش ازآتش      
نشانان تقاضای کمک كرد ، آتش نشانان بلافاصله وارد عمل شدند و با استفاده از ابزار مخصوص نجات(انگشتر بر برقی) اقدام به برش و رها سازی دست مذكور كردند.
 مهدی یوسفی  فرمانده آتش نشانان ایستگاه مر کزی گفت: در بررسی اولیه مشخص شد كه تورم دست این  دختر  ناشی از تنگ بودن حلقه انگشتری بوده است.

رییس ایستگاه آتش نشانی شهرستان محلات از اطفای یک مورد حریق در این شهرستان خبر داد.

محمود فلفلی اظهار کرد: روز سه شنبه هشتم بهمن ماه پس از تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام وقوع یک مورد آتش سوزی به ماموران آتش نشانی، ماموران این نهاد به منظور اطفای حریق راهی محل حادثه شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: این حادثه در یک پیتزا فروشی در بلوار آیت الله خامنه ای جنب میدان بسیج به وقوع پیوست. فلفلی بیان کرد: عملیات مهار آتش سوزی ساعت 15:45 شروع شد و پس از 50 دقیقه تلاش ماموران آتش نشانی سرانجام آتش مهار شد.

 

وی دلیل بروز این حادثه را داغ شدن بیش از حد ظرف روغن داخل سرخ کن عنوان کرد و گفت: این امر منجر به بروز آتش سوزی در این مکان گردید. وی خاطر نشان ساخت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت و تنها برخی از وسایل و تجهیزات این مکان دچار آتش گرفت و خساراتی به آن تحمیل شد.

پ



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 135
بازدید هفته : 181
بازدید ماه : 180
بازدید کل : 32797
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی