واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان محلات
4444- 125
پنج شنبه 29 اسفند 1392برچسب:, :: 23:54 :: نويسنده : آتش نشانی محلات

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، به دنبال تماس شهروندان مبنی بر مشاهده آتش سوزی کولر آبی روی پشت بام مغازه در خیابان پانزدهی خرداد که در ساعت 9:33آتش نشانان ایستگاه مرکزی را به محل حادثه اعزام کرد.

مهدی سلیمی نیروی اعزامی به محل حادثه علت این حریق را اتصالی برق عنوان کرد که خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی و مالی در پی نداشت.

 

 

 

 

دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, :: 11:48 :: نويسنده : آتش نشانی محلات

رییس ایستگاه آتش نشانی محلات گفت: در پی بارش برف و باران که از اواخر وقت شنبه شب آغاز شد هفت درخت به دلیل سنگینی و سقوط در خیابان قطع شدند. 

محمود فلفلی اظهار کرد: به دنبال آغاز بارش سنگین برف از شنبه 24 اسفند ماه و در پی اعلام مردمی به سامانه 125 آتش نشانی سه درخت شنبه شب و چهار درخت صبح یکشنبه در سطح شهر قطع گردید. وی ادامه داد: ساعت 20:30  در منطقه دکتر صدر سنگینی برف بر روی درختی در این مکان موجب سقوط آن به خیابان شده بود که با اعزام تیم آتش نشانی و در عملیاتی که 55 دقیقه به طول انجامید این حادثه برطرف شد. فلفلی افزود: با اعلام مردمی مبنی بر وقوع اتفاق مشابه دیگری در کمربندی غربی ماموران آتش نشان ساعت 22 به محل حادثه اعزام شدند و در سومین مورد نیز در خیابان شهید رجایی غربی و ساعت 22:30 همین حادثه تکرار شد که عملیات مهار و قطع درختان تا ساعت 1:15 بامداد به طول انجامید.

رییس ایستگاه آتش نشانی خاطر نشان ساخت: همچنین شنبه شب در چهار نقطه از شهر نیز اتصالی برق اتفاق افتاد که با حضور تیم های آتش نشانی این حوادث خسارت جانی در بر نداشت.

وی گفت: صبح یکشنبه نیز چهار مورد قطعی درخت دیگر به آتش نشانان اعلام شد که با اعزام ماموران ایستگاه های شماره یک و دو آتش نشانی محلات و کمک فضای سبز شهرداری اقدامات لازم در این خصوص انجام گرفت. فلفلی در پایان گفت: اکثر این درختان از نوع نارون بودند. 

 

به گزارش  پایگاه خبری 125، رخداد این حادثه ساعت 15:30 به سامانه 125 اطلاع داده شد که آتش نشانان ایستگاه 2رابه محل حادثه میدان امام علی ساختمانهای مهر اعزام  کرد.

 

فر هاد آرانی نیرویی( آتش نشانان)در این باره گفت: در هنگام رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه،که  یک ساختمان 5طبقه بودکه در طبقات یک ودو  زن34ساله و بچه 6 ساله درون کابین آسانسور محبوس شده بود

 

وی ادامه داد:با کلید مخصوص اسانسور را در طبقه اول تراز کرده که به علت خراب بودن قفل درب آسانسور 40دقیقه طول کشید نسبت خارج کردن افراد از داخل کابین آسانسور و  این شهروندان را نجات داده و به نگرانی های آنها  پایان دادیم  

 

با ایمن سازی آسانسور و ارائه تذکرات ایمنی مبنی بر حضور سرویس کارآسانسور جهت برطرف کردن نقص موجود به عملیات خودپایان دادیم.

 

 آتش‌نشانان برای رفع آبگرفتگی معابر در سطح شهر  محلات                          

 سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری  محلات اظهار داشت:در پی بارش باران‌های فراوان طی روز جهار شنبه 1392/12/21   بدنبال مشکلات ناشی از آبگرفتگی معابر سطح شهر نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری محلات اقدام به آبکشی از  پشت منازل مسکونی نمودند.تیم‌هایعملیاتی اعزامی از ایستگاه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محلات ازساعت 19روزچهار شنبه مورخ 21 اسفند ماه تاساعت 23 به کمک همشهریان عزیز شتافته و اقدام به رفع آبگرفتگی نمودند.


ادامه مطلب ...

 


به گزارش  پایگاه خبری 125، رخداد این حادثه ساعت 11:11دقیقه سامانه 125 اطلاع داده شد که آتش نشانان محلات،  ایستگاه 2رابه محل حادثه در    کوی مطهری  اعزام  کرد.
  

    (فرمانده آتش نشانان)در این باره گفت: در هنگام رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه، یک ساختمان 5طبقه تک واحدی دیده می شد که در طبقات  3 نفر درون کابین آسانسور محبوس شده و دچار اضطراب و نگرانی زیادی شده بود.
وی ادامه داد: آتش نشانان با قطع جریان برق از تابلو برق آسانسور و آزاد کردن ترمزهای آسانسور به صورت دستی آسانسور را در طبقه  3و4 تراز کرده و با باز نمودن درب آن، این شهروند میانسال را نجات داده و به نگرانی وی پایان دادند.
    آتش نشانان با ایمن سازی آسانسور و ارائه تذکرات ایمنی مبنیبر حضور سرویسکارآسانسور جهت برطرف کردن نقص موجود به عملیات خودپایان دادند.
کارشناسان آتش نشانی همواره به شهروندان عزیز توصیه می کنند: همواره در کابین آسانسور اکسیژن کافی برای تنفس وجود دارد، بنابراین چنانچه به هر دلیل درون کابین آسانسور محبوس شده و قادربه خارج شدن نبودید، اضطراب و نگرانی را از خود دور کرده و با حفظخونسردی و آرامش در ابتدا همسایگان را از محبوس شدن خود مطلع و قبل ازهر گونه اقدامی با شماره تماس 125 آتش نشانی تماس حاصل نمایید.

شنبه 17 اسفند 1392برچسب:, :: 9:46 :: نويسنده : آتش نشانی محلات

رییس ایستگاه آتش نشانی محلات از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.

محمود فلفلی اظهار کرد:ساعت 23:45 شب گذشته (جمعه) واژگونی یک دستگاه خودروی 206 در بلوار شهید بهشتی شرقی(مقابل تعاونی 17) به آتش نشانان محلات اعلام شد. وی بیان کرد: بلافاصله پس از وصول خبر نیروهای آتش نشانی به همراه سایر تیم های امدادی در محل حادثه حاضر و اقدام به نجات حادثه دیدگان نمودند. وی تصریح کرد:هر چهار سرنشین جوان خودرو  که 24 و 25 ساله بودند سریعا به بیمارستان امام خمینی محلات منتقل گردیدند. فلفلی گفت: سرعت بالا دلیل این حادثه بوده است.

رییس ایستگاه آتش نشانی محلات از کشته و زخمی شدن پنج نفر بر اثر خروج یک دستگاه خودروی سواری از جاده خبر داد.

محمود فلفلی گفت: این حادثه ساعت 18:03 جمعه شانزدهم اسفندماه به وقوع پیوست که بر اثر آن یک دستگاه خودروی سواری ریو در باند برگشت بلوار آیت الله خامنه ای (مقابل پارکینگ نیروی انتظامی) از مسیر خود منحرف شد و با درختان اطراف بلوار برخورد کرد. وی اظهار کرد: با حضور امدادگران آتش نشانی عملیات نجات سرنشینان آغاز شد اما متاسفانه بر اثر این حادثه دو نفر از سرنشینان خودروی سواری که زنی 25 ساله و یک پسر 14 ساله بودند در دم جان سپردند. وی افزود: سه نفر دیگر نیز مجروح شدند که بلافاصله با حضور تیم های امدادی اورژانس به بیمارستان محلات منتقل شدند.

وی علت این حادثه را سرعت بالای خودروی سواری عنوان کرد.

 

             فرهنگ ایمنی میان دانشجویان را یکی از ضرورت‌های جامعه است

  

  سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محلات  دوره آموزشی ومانور

    برای دانشجویان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار کرد

    

                                

 

 کلاس‌  را از ساعت17  تا 18:30 برگزار شد  این آموزش در حد

تئوری حریق

نجات،

آب‌رسانی،

عملیات ترکیبی بود

 

 

 

 

 

 

 

 
دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, :: 22:0 :: نويسنده : آتش نشانی محلات

 
 

     آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری  محلات دوره آموزشی آشنانی با آتش نشانی در مدارس متوسطه برگزار می گردد

 

این دوره با هدف آشنایی دانش آموزان با روش های پیشگیری از آتش سوزی و مهار آن به مدت 9 روزکه روزهای پنج شنبه  برگزار می شود.

این دوره آموزشی همچون سال های گذشته با همکاری ناحیه مقاومت بسیج محلات برای انجام بخشی از آموزش دفاعی دانش آموزان سال دوم مقطع دبیرستان توسط پرسنل آتش نشانی این شهر انجام خواهد شد.

در این دوره چگونگی اطفاء حریق و آشنایی با انواع خاموش کننده های دستی بعنوان بخشی از آموزش دفاعی این دانش آموزان توسط نیروهای آتش نشانی آموزش داده می شود.تمام مدارس متوسطه  محلات زیر پوشش این دوره آموزشی
  قرار دارند با اجرای این طرح گامی موثر در افزایش ضریب ایمنی و کاهش خطرات ناشی از آتش سوزی در مکان های
   مختلف برداشته خواهد شد.

 

دو شنبه 11 اسفند 1392برچسب:, :: 23:0 :: نويسنده : آتش نشانی محلات

 

  به نام خدا

 

بروز اتصالی  برق تر یلی باعث آتش سوزی شد

به گزارش پایگاه خبری 125 در پی تماس شهرواندن با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه تریلی  منطقه  میدان سر داران  بلا فاصله ایستگاه  مر کزی در ساعت 1:30دقیقه  به محل حادثه ا عزام شد یم و با کپسول پودرو گاز آتش را مهار  وبه  مرکز بازگشتیم

 
 

 
 





 

 

                                                                                                                      به نام خدا

 


به گزارش  پایگاه خبری 125، رخداد این حادثه ساعت  2:20دقیقه بامداد شب گذشته 1392/12/5به سامانه 125 اطلاع داده شد که ایستگاه مرکزی رابه محل حادثه در میدا ن جمهوری بلوار شهید چمران خیابان شهید کاظمی میر ابادی  اعزامگردید در این حادثه آتش نشانان بی درنگ برق و گاز ساختمان را قطع کرده و با بکارگیری تجهیزات وبا دستگاه تخلیه دود و دستگاه های تنفسی وارد منزل مسکونی شدیم  آتش نشانان پس از مهار آتش سوزی به عملیات خود پایان دادن و پس از اطمینان به مرکز بازگشتند                  

 آتش نشانی محلات برای مقابله با حوادث چهارشنبه آخر سال  ..

امکانات و تجهیزات موتوری سنگین و سبک را برای چهارشنبه آخر سال آماده کرده ایم.
 که از ساعت 17 استقرار نیروهای آتش نشانی آغاز می شود.
   آتش نشانی شهرداری محلا ت تصریح کرد: امیدواریم  دلخراشی برای شهروندان رخ ندهد و چهارشنبه سوری بی خطری داشته باشیم.
 

 

 

 

 چهارشنبه سوری,تاریخچه چهارشنبه سوری,ترقه چهارشنبه سوری

 

پ



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 135
بازدید هفته : 199
بازدید ماه : 198
بازدید کل : 32815
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی